Lunch-bloggisch

Blogga från jobbet tycker jag känns väldigt hippt och fräscht. Tänkte testa det nu på min lunchrast. Jag hoppas att jag kommer få tillfälle att skriva ofta när jag åker ut, det kommer nog finnas många saker att berätta och visa bilder på under tiden jag är ute.

idag bjuder Sanna mig på lunch, hon brukar göra det ibland när hon tycker jag är FÖR hopplös med min mathållning. Jag hoppas att det finns någon i Dar es Salaam som också kan se efter mina matvanor utifall jag skulle börja missköta mig med maten (mamma jag ska inte missköta mig, men utifall att).

Jag la nu in Skype på min nya dator så om det är någon som vill prata med mig där heter jag: linnea.akesson1
(mormor jag har lagt till dig)

Tack för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0