Malaria eller medicin...

Det är inte lätt för mig att förstå det här men jag håller just nu på att stoppa i mig någonting som kan (om jag har otur) göra så sjuka grejer med min kropp. Jag har funderat lite på vad som händer om jag får hallucinationer eller depressions-tankar, kommer jag inte kunna styra tankarna bort från detta? Jag vet inte alls vad jag ska tro.

Just nu kan jag hålla tankarna borta från ämnet en aning, sitter hemma hos mamma och pappa och gosar med lilla katten skrollan. Det är kanske henne jag får sakna mest när hemlängtan blir för svår där nere i Tanzania. Det må låta lite dumt men det får stå för mig.

Ikväll blir det Inside Out för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0