veckan som gått lite kort.

Jag har nu avverkat ännu en vecka i hemlandet sverige. Och det har varit mysigt och trevligt och nu kommer jag också kunna börja packa ordentligt, förklaringen kommer strax.

I veckan har jag bland annat:

  Mys med Tant på röris. Jag fick god mat och trevligt sällskap, något att ta med sig som minne till Tanza. I Torsdags tog mina systrar med mig till en dansstudio där det dansades salsa, det kanske vi gör om någon gång för det var en skön stämning.
Igår köpte jag en resväska, jag hittade väskor i "min prisklass" igår och det kändes så bra så jag kommer få dras med att min nya suitcase är den färgen som ni ser på bild. jag håller upp mina nycklar på bilden för att man ska se storleken på väskan bättre.. hehe vet inte óm det funkar men men....



Nu ska jag starta upp nya dagen.

Kommentarer
Postat av: Noomie

Fint

2009-09-21 @ 17:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0