snart kommer ingenting varken in eller ut...

In eller ut ur mitt huvud vill säga, vi bara proppas fulla av väl valda tankar. Vi får höra om stora företag som gör sitt bästa för att förstöra vår planet, vi lär oss om genus, vi får höra vad som kan leda till en hållbar utveckling och mycket mer. Allting ska vi försöka ta till oss och gärna allting på samma gång.

Idag var jag med på en workshop med grunderna för bra fotografering. Jag hoppas på att kunna ge prov på bra foto här på bloggen i framtiden.
När jag låtit en del av dessa första veckor sjunkit in så ska jag göra bättre inlägg här också.

   
Några glada poserar för min fina kamera!
Samuel, Sanna, Viktor och Jocke.

Kommentarer
Postat av: brunt snor

gött

2009-08-20 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0